Service & Garantie

 

Veel gestelde vragen over de garantie & Service
  1. Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik er nu mee doen?

  2. Hoe lang heb ik Garantie

  3. Is Reparatie en/of vervanging dan ook gratis?

 

Wat mag je van ons Vogel-Kwekerij.nl verwachten
Wij Vogel-Kwekerij.nl bieden u de beste kwaliteit aan voor zeer scherpe prijzen.
Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt die niet perfect is of dat het
zeer snel kapot gaat nadat u het in gebruik genomen hebt.
Veelal vind u voor de simpele problemen een oplossing in de handleiding van de
des betreffende product(en) op de website van de huidige fabrikant.

Mocht u des ondanks in de gebruiksaanwijzingen toch geen oplossing vinden,
dan kunt u altijd even contact opnemen via ons Online Klanten-Service.
Voor een zeer snelle afwikkeling van uw problemen te kunnen voldoen adviseren
wij u de afleverbon en eventuele artikel gegevens bij de hand te houden.

Uiteraard kijken wij of de garantiebepalingen zoals is
omschreven in de Algemene Voorwaarden.
Op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn en zorgen
daarna samen met u voor een passende oplossing.

 

Binnen het gestelde zichttermijn
Heeft u een product van ons ontvangen dat al met aanlevering gebreken vertoont?
Meld dit dan zo spoedig mogelijk aan ons, en als de mogelijkheid er is,
dan ruilen wij dit product direct om.

 

Buiten het gestelde zichttermijn
Heeft u een bij ons aangeschafte artikel aangekocht dat
na een bepaalde tijd defect raakt?
Deze klachten handelen wij dan af volgens de daarvoor bepaalde
vastgestelde wet en ons Algemene Voorwaarden.
De hieronder getoonde garantie stellingen gelden onverminderd de
rechten die u als consument hebt op basis van de huidige wet.
Nominale Garantie is 1 jaar
Op bijna alle aangekochte artikelen geld veelal 1 jaar standaard garantie.
Dit is afhankelijk van de artikelen die u hebt aangekocht en/of
hoe de staat van het product is.
Voeders vallen ten aller tijden buiten de gestelde garanties en
dient u met ons contact op te nemen wanneer er iets niet klopt.

 

Eventuele Fabrieksgarantie
In sommige gevallen geven fabrikanten op hun producten een "Fabrieksgarantie".
De termijn en de inhoud van deze "Fabrieksgarantie" vind u terug
in de bijgeleverde gebruikers handleiding van het artikel.
Deze vorm van garantie valt als een extra garantie die buiten onze Web-Shop om gaat.
In dit geval dient de consument zelf contact te zoeken met de huidige
fabrikant voor deze extra garantie bepalingen.
In deze gevallen is Vogel-Kwekerij.nl in geen geval verantwoordelijk voor de
afhandelingen, verzendingen en/of reparaties en alle daarbij komende onkosten.

Het is echter mogelijk dat wij u doorverwijzen naar een
Servicedienst/Helpdesk voor de snelste afwikkeling van uw klachten.
Dit zijn veelal getrainde Servicemedewerkers die technische kennis
hebben op het door u aangekochte product(en).
Zei proberen u dan te helpen bij het vinden/oplossen van u
klachten/problemen op uw aangekochte artikelen.
Uiteraard houden wij ons wel verantwoordelijk voor een service gerichte afhandeling.

 

Na de (Fabrieks-)Garantietermijn
Zodra u een artikelklacht bij ons meldt bekijken wij of er garantie van toepassing is
en streven wij naar een passende oplossing uw probleem.
Ook na afloop van de gestelde (Fabrieks-)Garantietermijn kunt u met
gegronde klachten bij ons terecht.
U kunt redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde
periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten wezen.
Mocht het gebeuren dan buiten uw schuld om toch een gebrek ontstaat,
dan zullen wij deze producten (laten) repareren of vervangen.
In de meeste gevallen bewaken wij de snelste afhandeling van uw klacht/defect.

 

Soms is het redelijk dat u zelf voor de eventuele onkosten op moet draaien,
of een deel hiervan.
Bijvoorbeeld als u het product al een enige tijd in uw
bezit hebt en/of enige tijd in gebruik is genomen.
Of als u het product een langere tijd op een normale manier hebt kunnen
gebruiken en u dit door de reparatie langer kunt gebruiken.
Of u hebt een product al langere tijd gebruikt en u krijgt een nieuw product.
Als het redelijk is om (een deel van) de kosten door te berekenen,
dan informeren we u hier tijdig over.

 

Gegronde klachten
De klacht/defect is gegrond als deze niet is veroorzaakt door;
  • Beschadiging door opzet, of nalatigheid.
  • Onoordeelkundig gebruik, of nalatige onderhoud.
  • Normale gebruikers slijtage en/of schade.
  • Beschadigingen door het niet of niet juist in
    acht nemen van de gebruikers handleiding.

Winkel zekerheidBezorgd met PostNL service

Inloggen






Tamme Vogel

Sponsor

http://www.sieradenwinkeltje.nl

Geachte Bezoeker(s),

Sinds 1 juni 2012 is de Telecomwet gewijzigd.
Daardoor is elke website wettelijk verplicht de gebruiker te informeren over Cookies en toestemming te vragen voor het gebruik hiervan.
We beseffen dat dit lastig en klantonvriendelijk kan overkomen.
Onze excuses daarvoor.

Om meer te weten over de Cookies die wij gebruiken en hoe ze te verwijderen, zie onze Privacy beleid.

Ik accepteer de Cookies van deze website.